نوعی گلدان پلاستیکی رنگی که قابلیت تشخیص قند خون را دارد

چرا گلدان های پلاستیکی را انتخاب کنیم؟
1. تنوع در اندازه ها، شکل ها، طرح ها و رنگ ها
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می‌توانیم گلدان‌های پلاستیکی را در تعداد بی‌شماری شکل و رنگ پیدا کنیم که به ما امکان می‌دهد گلدان‌های زیبایی را برای تزئین هر فضای خانه خود خریداری کنیم.

برای شروع، گلدان پلاستیکی رنگی مستطیلی شکل وجود دارد که برای تزئین پنجره ها، بالکن ها یا محیط پیاده روها و گلدان ها استفاده می شود.

اگر بخواهیم آن مناطق را با رنگ گل ها پر کنیم، این گلدان ها مناسب هستند، زیرا می توان گیاهانی مانند گل بابونه، گل اطلسی یا گل داوودی را در این گلدان ها کاشت.

گلدان پلاستیکی رنگی

به همین ترتیب، گلدان‌هایی وجود دارند که با رنگ‌ها و پوشش‌های سطحشان متمایز می‌شوند تا بتوانیم انواع زیر را به دست آوریم:

مات و نیمه مات.
براق و نیمه براق.
پرداخت صاف
2. آنها را می توان به راحتی آویزان کرد و دستکاری کرد

گلدان های آویزان شده برای گیاهان از مواد پلاستیکی ساخته شده است، زیرا بسیار سبک، مقاوم در برابر سقوط است و محصولاتی وجود دارد که برای مقاومت در برابر اشعه خورشید ساخته شده اند تا مدت زمان بیشتری ماندگاری داشته باشند.

علاوه بر این، از آنجایی که این گلدان ها سنگین نیستند، به راحتی می توان آنها را جابجا کرد، در صورتی که می خواهیم موقعیت گیاهان خود را تغییر دهیم، آنها را چند ساعت زیر نور مستقیم خورشید قرار داده و سپس به فضای تعیین شده خود برگردانید.

به عنوان یک نکته اضافی، در گلدان های پلاستیکی گل می توان سوراخ های آنها را اصلاح کرد، زیرا شکل دادن و برش مواد آسان است.