رونمایی از زیباترین گلدان پلاستیکی شیاردار در اصفهان!

گلدان پلاستیکی شیاردار: دارای سوراخ هایی در پایه هستند و دارای تمایلی هستند که با آن بهترین شرایط را برای رشد گیاهان فراهم می کند.
گلدان های خودآبیاری: دارای سیستمی در داخل گلدان با ذخیره آب به لطف رسوب می باشند. استفاده از آن در خانه بسیار آسان و راحت است زیرا نمی توانید برای چند هفته نگران آبیاری گیاهان خود باشید.

انواع گلدان مخصوص گیاهان
گیاهان خاصی وجود دارند که به دلیل ترکیبات ریشه یا ضروری هستند

از طرفی برای فضای داخلی منازل، ادارات یا مشاغل بهترین جایگزین گلدان های پلاستیکی است، زیرا سبک هستند، رطوبت را تراوش نمی کنند و می توانید مدلی متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

با این حال، همه چیز به بودجه، سلیقه، نوع گیاه شما و بسیاری چیزهای دیگر بستگی دارد.

در نهایت، هر گلدانی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که سیستم زهکشی مناسبی در پایین آن دارد تا از مرگ گیاه در اثر آب اضافی در بستر جلوگیری شود.

گلدان

لوئیس هنریکز
سلام نام من لوئیس است و یک کپی رایتر حرفه ای هستم.

در اوقات فراغتم دوست دارم خودم را وقف دنیای گیاه شناسی کنم، از باغم مراقبت کنم و به شرکت والدینم کمک کنم. به لطف تجربه شخصی ام، تصمیم گرفتم در مورد این دنیا بنویسم و ​​راه عالی برای انتخاب از بین محصولات موجود در بازار در این زمینه را به دیگران نشان دهم.

اضافه کردن زهکشی اضافی دشوارتر است. اگر گلدانی بخرید که کف آن سوراخ زهکشی ندارد، اگرچه به ندرت می توان گلدانی بدون سوراخ پیدا کرد، اما سوراخ کردن آنها بسیار دشوارتر است.

استفاده از مته سنگ تراشی مفید است زیرا از ترک خوردن گلدان در این فرآیند جلوگیری می کند.