حوله حمامی هتلی مناسب ترین گزینه برای دوخت پالتو زمستانی!

3. وافل. نام این گونه در مورد روش ساخت و ظاهر آن صحبت می کند.

حوله حمامی هتلی به حوله هایی گفته می شود که در سطح آن (به دلیل بافت خاص نخ ها) سلول هایی تشکیل می شود. این محصول واقعا شبیه یک وافل شیرین است. حوله های وافل از پنبه و کتان ساخته شده اند، بنابراین رطوبت را کاملا جذب می کنند و به راحتی شسته می شوند.

گروه نسبتاً کوچک دیگری از حوله ها با طیف محدودی از کاربردها –

با کمال تعجب، ماساژ نوعی دین است که به تشریفات کاملاً منحصر به فردی نیاز دارد. خوب، برای آنها – لوازم ویژه. از جمله ویژگی های ماساژ می توان به کرم مخصوص، غلتک و البته حوله ماساژور اشاره کرد. برای ماساژ، انواع خاصی با استفاده از ترکیبی از کتان و پنبه به عنوان ماده ساخته می شود. وظیفه اصلی چنین محصولاتی مالش / گرم کردن پوست به خوبی، بهبود شدت جریان خون و طراوت پوست است.

حوله

چندین نوع حوله دیگر نیز وجود دارد. ما نمی توانیم آنها را به خاطر بسپاریم.

عروسی. سنت عروسی اسلاوها مراسمی را حفظ می کند که در آن تازه ازدواج کرده ها در طول مراسم عروسی روی یک حوله کتانی گلدوزی شده با نخ های قرمز و سیاه و تزئین شده با آرزوها-کتیبه ها، کبوترها و الگوهای دیگر می ایستند. این وسیله باید مادام العمر در خانه نگهداری شود.

فرزندان. از بزرگسالان، حمام ها با لطافت خاصی متمایز می شوند. از طریق بافت دو طرفه تری به دست می آید. و البته یک الگوی کارتونی زیبا به عنوان تزئین.

ویژگی مهمی که هنگام خرید حوله باید به آن توجه کنید اندازه آن است.

حوله های با کیفیت را در فروشگاه ما خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید! بگذارید “دقایق راحتی” با چیزهای کوچک دلپذیر ما تبدیل به یک سنت خوب در خانه شما شود!

کالاهای موجود:

آخرین یادداشت ها
لباس خواب با کیفیت – خواب با کیفیت
لباس خواب برای خانه. مد راحتی درونی
مد لباس خواب دخترانه
انواع لباس خواب
نحوه شستن، سفید کننده و جوشاندن حوله ها
لباس عروس
نحوه انتخاب حوله
لباس های مد
نحوه خرید اینترنتی لباس
تفاوت های ظریف هنگام انتخاب اندازه دمپایی