کودک کار با خوردن لوبیا سفید در بازار مسموم شد

لوبیا سفید: برای بدن، مغز و قلب مفید است
23 فوریه 2021
شگفت انگیز است که چگونه می توان از محصولات طبیعی فواید شگفت انگیزی به دست آورد! به عنوان مثال، آیا می دانستید که لوبیا سفید برای قلب و کاهش وزن شما عالی است؟ نه؟ بنابراین، به این پست جدید در وبلاگ ما نگاه کنید زیرا ما همه چیز را به شما خواهیم گفت!

هر برزیلی عاشق لوبیا است، درست است؟ چه باقلا بایائو د دویس، چه فیجوآدا یا لوبیای تروپیرو، این یک موفقیت است! اما در مورد لوبیا سفید چطور؟ مصرف میکنی؟

لوبیا سفید در بازار چربی کمتری نسبت به لوبیا سیاه و چیتی دارد.

این میوه سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، آهن و کلسیم است، علاوه بر این حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین K و E است.

اما چیزی که همه از لوبیا سفید می‌خواهند، فازول آمین است، پروتئینی که فقط لوبیا سفید آن را دارد!

لوبیا سفید برای کاهش وزن مفید است
طبق مطالعه‌ای که توسط دانشگاه واله دو ایتاجای در سانتا کاتارینا انجام شد، فازئولامین می‌تواند از جذب بخشی از کربوهیدرات‌های مصرفی جلوگیری کند، که برای افرادی که در حال کاهش وزن هستند عالی است، زیرا به فرد کمک می‌کند کالری بیشتری داشته باشد.

لوبیا سفید در بازار

صرف شده از مصرف این به این دلیل اتفاق می افتد که فازولامین تا حدی از عملکرد آنزیم آلفا میلاز جلوگیری می کند که نشاسته موجود در غذا را به گلوکز تبدیل می کند و به کنترل گلوکز خون کمک می کند.

همچنین، از آنجایی که لوبیا سفید یک پروتئین گیاهی است، برای افزایش توده عضلانی مفید است و به هیپرتروفی کمک می کند.

لوبیا سفید برای قلب مفید است
لوبیا سفید همچنین حاوی فولات است که به کاهش هموسیستئین  اسید آمینه ای که می تواند باعث بیماری قلبی شود.

منیزیم که برای کاهش فشار خون بالا و همچنین جلوگیری از سکته و حملات قلبی مفید است، کمک می کند.

لوبیا سفید برای حافظه مفید است
عملکردهایی مانند حافظه و شناخت را می توان با ویتامین های B کمک کرد، بنابراین از آنجا که لوبیا سفید حاوی مقدار زیادی از این ویتامین های گروه B است، مثلاً ویتامین B9، به افزایش انتقال دهنده های عصبی که مستقیماً در این عملکردها کار می کنند کمک می کند.

از بازدید خود برای مشترک شدن در خبرنامه ما استفاده کنید و نکات بیشتری مانند این را مستقیماً در صندوق ایمیل خود دریافت کنید.

اطلاعات ارائه شده در این وب سایت برای دانش عمومی در نظر گرفته شده است و قرار نیست جایگزینی برای توصیه های پزشکی حرفه ای یا درمان شرایط پزشکی باشد.

اطلاعات موجود در اینجا برای درمان، درمان یا تشخیص بیماری نیست. در مورد هر گونه سوالی که در مورد وضعیت پزشکی خود دارید، همیشه از پزشک متخصص خود مشاوره بگیرید، هرگز از پزشک خود غافل نشوید.