کشف اولین نمونه از لامپ شمعی پارس شهاب متعلق به دوره قاجار همه را شگفت زده کرد!!

لامپ های مدرن فرصتی عالی برای کنترل جریان نور فراهم می کنند.

چندین گزینه وجود دارد:
لامپ شمعی پارس شهاب در لوسترهای سنتی به گروه هایی تقسیم می شوند. یعنی با استفاده از یک سوئیچ دو باند می توانید یک یا دو گروه از لامپ ها را همزمان روشن کنید.

دیمرها در حال محبوبیت هستند – آنها به شما امکان می دهند هنگام حضور مهمانان در خانه نورپردازی “تشریفاتی” را انجام دهید و هنگامی که فقط می خواهید در سالن استراحت کنید و تلویزیون تماشا کنید به آرامی شدت شار نور را کاهش دهید.

لوسترهای مدرن اغلب مجهز به یک کنترل از راه دور هستند که به شما امکان می دهد نور را بدون بلند شدن از مبل تنظیم کنید.

قرنیز و لامپ

باید به این نکته توجه کنید که انواع خاصی از لامپ ها برای جوامع مختلف مناسب هستند. پایه های غیر استاندارد لامپ ها را باید به عنوان آخرین راه حل انتخاب کرد تا بعداً پیدا کردن لامپ با پایه مناسب مشکلی نداشته باشد.

لامپ شمعی پارس شهاب

در کل، چندین نوع لامپ وجود دارد:

لامپ های رشته ای نور زرد دلپذیری به چشم می دهند، اما مقرون به صرفه نیستند و به طور فزاینده ای با محصولات مدرن جایگزین می شوند. نکته بد دیگر: در بازوهای لوستر نزدیک سقف، این مدل های قدیمی پایان را گرم می کنند (در اتاق های کوچک نور اغلب به سمت بالا هدایت می شود). این ظاهر لکه های تیره را تهدید می کند.

لامپ های LED بادوام ترین لامپ ها در نظر گرفته می شوند. فلورسنت به دلیل کارایی بالا نور روشنی را ارائه می دهد.
لامپ های هالوژن، حتی در اندازه کوچک خود، نور روشن زیادی می دهند، اما نیاز به نصب یک بالاست با یک ترانسفورماتور دارند.

اگر بتوان این مکانیسم حجیم را در زیر سقف کشسان یا در پایه وسایل روشنایی پنهان کرد، هالوژن ها گزینه خوبی خواهند بود.

نور یک چیز جادویی است که فضای زندگی را غیرقابل تشخیص تغییر می دهد.

با کمک لامپ ها می توانید فضای دلپذیری از استراحت ایجاد کنید، بر وقار دفتر تأکید کنید، یادداشت های شادی را به مهد کودک بیاورید، امنیت را در راهروها و اتاق های بهداشتی سازماندهی کنید.

اما چگونه می توان یک لوستر را طوری انتخاب کرد که متناسب با هدف اتاق، متناسب با جهت سبک و در عین حال اقتصادی و کاربردی باشد؟

این راز نیست که لامپ مرکزی می تواند اتاق را فراتر از تشخیص تغییر دهد: سقف را بالا ببرید، دیوارها را به روشی غیرمعمول فشار دهید، لهجه های لازم را قرار دهید یا مناطق کاربردی را تعریف کنید.

اما روی دیگری از این سکه وجود دارد. اشتباه نکنید، زیرا تولید کنندگان تعداد زیادی وسایل روشنایی را ارائه می دهند که زیبایی و شکوه کلمه به معنای واقعی کلمه سر شما را به چرخش در می آورد.

نکات زیر به شما کمک می کند بفهمید که چگونه لوستر مناسب را برای یک اتاق خاص و جهت سبک انتخاب کنید.