پیرزنی با مصرف بادام پوست کاغذی توانست بیماری آلزایمر خود را درمان کند

تحقیقات منتشر شده در مجله Circulation نشان داد که افراد دارای کلسترول بالا به طور قابل توجهی عوامل خطر مرتبط با بیماری عروق کرونر قلب از جمله فشار خون را کاهش می دهند.

تحقیقات انجام شده توسط هیوستون ام از موسسه فشار خون بالا در نشویل گزارش می دهد که می گوید: منبع پروتئین عامل مهمی در اثر BP است. پروتئین حیوانی نسبت به پروتئین غیر حیوانی یا گیاهی، به ویژه بادام، مؤثرتر است.

سایر مواد مغذی موجود در بادام پوست کاغذی نیز بدن را از نظر نیازهای ضروری متعادل نگه می دارد که می تواند از بسیاری از کمبودها جلوگیری کند مقادیر کافی ویتامین و مواد معدنی برای یک سبک زندگی سالم ضروری است.

اگر برخی عناصر نادیده گرفته شوند، کل بدن تحت تأثیر قرار می گیرد و در نتیجه اضطراب، استرس و فشار خون افزایش می یابد.

ممکن است سطح کلسترول را تنظیم کند و مصرف منظم بادام ممکن است به افزایش لیپوپروتئین های با چگالی بالا کمک کند و به کاهش لیپوپروتئین های با چگالی کم کمک کند.

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، مشخص شد که بادام کلسترول غیر HDL، کلسترول LDL و چاقی مرکزی را کاهش می دهد که همگی از عوامل خطر مهم برای اختلال عملکرد قلبی متابولیک هستند.

آنها غلظت کلسترول HDL را حفظ کردند، تعادلی که برای سطوح کلسترول سالم حیاتی است.

ممکن است به کاهش وزن کمک کند اگر قصد کاهش وزن دارید می توانید از شیر بادام شیرین نشده استفاده کنید. کم کالری است و چربی تک غیراشباع موجود در بادام اشتها را برطرف کرده و از پرخوری جلوگیری می کند.

فیبر غذایی موجود در بادام نیز با وجود خوردن مقدار کمی، به احساس سیری کمک می کند مطالعات نشان داده است که رژیم غذایی کم کالری و غنی از بادام برای افراد چاق خوب است تا به کاهش وزن اضافی خود کمک کند.

همچنین مطالعات نشان داده است افرادی که به طور منظم بادام مصرف می‌کنند، در مقایسه با افرادی که به ندرت یا هرگز بادام مصرف نمی‌کنند و از نوسانات وزن رنج می‌برند، به احتمال زیاد در وزن ایده‌آل خود باقی می‌مانند.