پسته خام ریز سلامت سگ های خانگی را تضمین می کند

تا حالا فقط پسته بوداده و شور خوردی؟ سپس شما قطعا باید افق های آشپزی خود را گسترش دهید.

لوبیا سبز کوچولو بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید تطبیق پذیر است. به عنوان یک رویه برای فرنی و بستنی یا برای خامه خوب، آنها همچنین با بیسکویت و کیک عالی هستند.

حتی کاسه، سوپ و سالاد را می توان با پسته خام ریز غنی کرد. در مورد امتحان کردن کرم پروتئین پسته جدید ما روی نان یا با موز چطور؟ یک درمان واقعی!

به هر حال، دانه های تازه به خصوص هنگام خرد شدن خوشمزه هستند.

به این ترتیب آنها رایحه کامل و خوشمزه مغزی و کره ای خود را آشکار می کنند. حتی می‌توانید آن‌ها را تابه‌ای برشته کنید – برای آن طعم اضافی! در اینجا چهار دستور پخت پسته مورد علاقه ما وجود دارد:

فرنی پروتئین بلوبری
شروع یک روز خوب با فرنی پروتئینی ما آسان است.

یک کاسه و می توانید هر چالشی را انجام دهید! این صبحانه جو دوسر مخصوصاً وقتی با یک مشت زغال اخته و پسته همراه شود خوشمزه است. مواد اضافی رنگ و بسیاری از مواد مغذی خوب را اضافه می کنند.

پسته

کوکی های اثر انگشتی پسته
نگویید ما به شما هشدار ندادیم: این کوکی ها اعتیاد آور هستند! دلیل آن خامه پسته است.

نه تنها فوق العاده نرم است، بلکه طعم معطر لذیذی نیز به آن اضافه می کند. یک ضروری واقعی برای همه افراد خوش خوراکی که نمی خواهند مواد مغذی خوب را کنار بگذارند!

ایده آل برای تابستان: کیک کوارک توت فرنگی ما نه تنها خوشمزه است، بلکه کاملاً بدون قند است.

بنابراین می توانید بدون احساس گناه، انکور (و حتی سه نفره، اگر بخواهید!) را انجام دهید. نکته قابل توجه پسته است که به کیک رایحه شیرین و عطر آجیلی می بخشد. جوانه های چشایی شما با این دستور غذا خوشحال خواهند شد!فنجان بستنی پروتئینی
بدون شکر و آماده در یک لحظه: بستنی پروتئینی ما در فنجان های پنکیک کرکی برای یک میان وعده با طراوت یا به عنوان دسر در عصر ضروری است.

زیبایی این است که این بستنی نه تنها بدون قند است، بلکه به خصوص کم چرب است. و با چند عدد پسته تزیین می شود، به سادگی بی رقیب می شود. اکنون دستور غذا را امتحان کنید!