مرغ عشقی که با خوردن بذر گشنیز بینایی خود را از دست داد

همه گیاهان برای همه موجودات مفید نمی باشد و شاید بذر گشنیز نیز از جمله خوراکهایی است که برای پرندگان مفید نیست. در ادامه آراد برندینگ قصد دارد به موضوع نا بینا شدن مرغ عشق در اثر خوردن بذر گشنیز بیشتر بپردازد.

 با توجه به رشد روز افزون جمعیت جهان و نیاز به تامین مواد غذایی، امروزه بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به تولید فرآورده های خوراکی نظیر بر گیاهان نموده اند که در این میان فروش بذر گشنیز نسبت به سایر گیاهان بیشتر بوده که این موضوع نشانگر ارزش این محصول در سبد غذایی مردم است.

یکی از دغدغه های اصلی اکثر کشاورزان تهیه بذر مرغوب می باشد تا به وسیله آن بتوانند محصولات خوبی را کشت دهند و به سود بالایی دست یابند. قیمت بذر گشنیز با توجه به میزان محصولی که از آن می توان به دست آورد بسیار ناچیز می باشد.

گیاه گشنیز از جمله گیاهان خوش طعم و خوش عطری است که بسیار طرفدار دارد و در اکثر غذاها از آن استفاده می گردد و کاربرد این گیاه تنها به برگهای سبز آن محدود نمی گردد، بلکه حتی بذر این گیاه نیز خوراکی است و به صورت دم کرده یا پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد. شما جهت خرید بذر گشنیز می توانید به عطاریها مراجعه فرمایید.