علت شاد بودن بیش از حد مردم سومالی با اینکه در فقر هستند مشخص شد!!

اخیرا توجه ها به اهالی سومالی جلب شده است که چرا با این همه مشکلاتی که دارند اما همیشه شاد هستند و انگار هیچ مشکلی ندارند؟ آیا اصلا معنای غم یا مشکلات را می دانند؟!

نوشابه خانواده

این روزها یکی از پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین نوشیدنیها نوشابه خانواده می باشد که به صورت خانواده و کوچک در کشورهای بزرگ و پر جمعیتی مانند ایران، ترکیه و آمریکا تولید و عرضه می شود. این محصول یعنی همان نوشابه مانند انواع خوردنیهای دیگر اگر بیش ‌از اندازه استفاده شود می‌ تواند برای بدن انسان مضر باشد که اگر آن را بیشتر مصرف کنید.

هود فیلتر دار

در گذشته فنهایی در آشپزخانه ها وجود داشته که وظیفه آن هدایت دودهای ناشی از پخت و پز غذا به بیرون خانه بود که امروزه تحت عنوان دستگاه های پیشرفته تری با نام هود فیلتر دار شناخته می شود که این دستگاه ها بدون هواکش و دودکش، بی صدا و با تکنولوژی پیشرفته ای ساخته شده است.

فلفل دلمه ای قرمز

یکی از چاشنیهای پر طرفداری که امروزه افراد از آن در آشپزخانه خود برای تهیه انواع غذاهای خوشمزه از جمله خورشتها، سوپ، آش، سالاد، ترشی انبه و غیره به میزان فراوان استفاده می کنند را می توان فلفل دلمه ای قرمز معرفی کرد که این محصول به علت طعم تند و تیز آن با تمام ذائقه ها سازگار است.

عسل طبیعی سبلان

امروزه یکی پر طرفدارترین و مصرف ترین محصول طبیعی در بازار عسل طبیعی سبلان اردبیل است به دلیل شرایط آب هوای مساعد در فصول بهار و تابستان کوچ افراد زنبور داران بسیاری به استان سبلان اردبیل می باشد. تحقیقات نشان می دهد به دلیل وجود دشتهای عظیم گل و گیاهانی مانند: آویشن کوهی، اققیا، گشنیز، پونه و غیره باعث شده است، عسل استان اردبیل بسیار با کیفیت، مرغوب، خوش عطر، طعم تولید و عرضه می شود.