صابون ضد لک دکتر بیز استرس را از شما دور می کند!

تفاوت صابون طبیعی و صابون شیمیایی
به خاطر داشته باشید که پوست شما بسیار جاذب است و هر چیزی را که روی آن قرار می دهید جذب می کند.

زمانی که نگاه دقیق تری به پوست خود و موادی که روی آن استفاده می کنید بیندازید، باعث می شود به فکر استفاده از محصولات بهداشتی برای شستن دست و صورت باشید.

اگر طرز تهیه صابون ضد لک دکتر بیز و تفاوت های اساسی صابون طبیعی و مارک دار را نمی دانید و هر دو را صابون می بینید، باید بگوییم که اینطور نیست. هنگامی که نوبت به حفظ سلامت پوست شما می رسد، صابون بخشی ضروری از روتین معمول مراقبت از پوست شما است زیرا هر روز پوست شما را لمس می کند.

به طور کلی موادی مانند آب، چربی ها (روغن های گیاهی یا حیوانی) و هیدروکسید سدیم سه ترکیب اصلی صابون هستند. از نظر علمی،
صابون نمکی است که از ترکیب قلیایی با تری گلیسیرید یا چربی به دست می آید.

صابون ضد لک دکتر بیز
برخلاف صابون طبیعی، صابون صنعتی مملو از تونیک های شیمیایی، عوامل کف کننده و رایحه های مصنوعی است، در حالی که صابون طبیعی از روغن هایی مانند روغن نارگیل، زیتون، نخل و کرچک تهیه می شود.
صابون صنعتی حاوی گروهی از سولفات‌ها مانند پروپیلن مشتق از روغن است، بنابراین وجود این مواد شیمیایی می‌تواند تعادل هورمونی بدن و تغییرات فیزیکی را به هم بزند و اثرات منفی بسیاری را ایجاد کند که به بدن آسیب می‌رساند.
صابون طبیعی چیست؟
صابون طبیعی یا دست ساز، کاملا ارگانیک و از مواد طبیعی مانند روغن های طبیعی، گیاهان و گل ها ساخته شده است. گلیسیرین یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده صابون طبیعی است.

وجود گلیسیرین در این صابون ها رطوبت را جذب کرده و پوست را نرم می کند.

صابون‌های طبیعی اغلب گران‌تر از صابون‌های تجاری هستند، با این حال، وقتی مزایای استفاده از این صابون را بدانید، به‌زودی متوجه می‌شوید که ارزش آن بیشتر از هزینه‌ای است که برای تهیه آن پرداخت می‌کنید.

صابون طبیعی چیست؟

فواید استفاده از صابون طبیعی
از آنجایی که صابون ارگانیک کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر است، منبع تغذیه پوست نیز می باشد.

این صابون ها معمولا سرشار از انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مورد نیاز مو، پوست و بدن شما هستند. در اینجا برخی از مزایای استفاده از صابون طبیعی آورده شده است: