شکلات کادویی بیلوردی که باعث نابینا شدن گربه خانگی شد!

انواع مختلفی از شکلات کادویی بیلوردی وجود دارد، و همه آنها یکسان ساخته نمی شوند – بنابراین بیایید نگاهی عمیق به شکلات بیندازیم تا در پخت جسورانه به شما کمک کنیم!

راهنمای نهایی انواع شکلات را دریافت کنید
این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. لطفا افشای کامل من را برای جزئیات ببینید.

سلام نانوایان جسور!

اطلاعات در مورد انواع شکلات چیزی نیست که ما فکر می کنیم به آن نیاز داریم، درست است؟ اما به عنوان نانوایان جسور، باید چند چیز را بدانید. همه شکلات ها برابر نیستند! بنابراین، چگونه می دانید از چه چیزی استفاده کنید و چه زمانی از آن استفاده کنید؟

من جواب ها را دارم! بیایید راهنمای نهایی انواع مختلف شکلات را بررسی کنیم و سوالاتی را که ممکن است در مورد این که کدام شکلات است و چه چیزی باید در پخت خود استفاده کنید، حل کنیم.

شکلات

انواع شکلات
وقتی صحبت از پخت با انواع مختلف شکلات می شود، باید توجه داشته باشید که دستور پخت چه نوع شکلاتی را می طلبد. آیا تلخ است؟ یا نیمه شیرین؟ هر شکلات بر اساس درصد جامد کاکائو درجه بندی می شود. دانستن اینکه درصد جامد کاکائو واقعاً به چه معناست، دقیقاً به شما می گوید که با چه نوع شکلاتی سروکار دارید.

اینها حقایق جالبی در مورد شکلات است که هر بیکر جسور باید بداند:

شکلات شیری (38 تا 42 درصد مواد جامد کاکائو)
شکلات شیری معمولاً به عنوان “شکلات خوردن” شناخته می شود. با اضافه شدن شکر بیشتر نسبت به سایر انواع شکلات، شیرینی بیشتر و شکلاتی کمتر است. شکلات شیری معمولاً بین 38 تا 42 درصد کاکائو دارد، اما می تواند حداقل 10 درصد مواد جامد کاکائو داشته باشد. اگر شکلات تلخ خود را دوست ندارید، این شکلات برای شما مناسب است. این شکلات در دستور العمل S’more Fudge من عالی عمل می کند.

نیمه شیرین (52 تا 62 درصد مواد جامد کاکائو)
شکلات نیمه شیرین برای کسانی که تازه طعم شکلات تیره تر و بارزتر را پیدا می کنند، سطح ورودی است. آنها معمولاً به شکل چیپس یافت می شوند، آنها یک عنصر استاندارد در اکثر آشپزخانه ها هستند.

با طعم شیرین و قوام خامه ای آن، کار با آن یک رویا است. به راحتی ذوب می شود، به خوبی با طعم های دیگر ترکیب می شود و برای غوطه وری فوق العاده است. من از این شکلات در کیک پنیر و کیک شکلاتی خود استفاده می کنم

شکلات تلخ (63 تا 72 درصد مواد جامد کاکائو)
این شکلات مورد علاقه من است. طعم تیره تر و بارزتر از نیمه شیرین، تلخ و شیرین مورد علاقه بسیاری از سرآشپزها است. با این حال، درصد جامد کاکائو بالاتر آنها می تواند کار با آنها را دشوارتر کند.

با درصد جامد کاکائو بین 63 تا 72 درصد، من متوجه شدم که شکلات تلخ و شیرین تعادل کاملی بین تلخ و شیرین دارد – که منطقی است زیرا فقط به نام آن نگاه کنید! من فکر می کنم این شکلات در دستور العمل های من برای بهترین کوکی های شکلاتی و کیک شکلاتی آلمانی بهترین کارایی را دارد.