سرامیک 80*80 تبریز ویلا رونالدو به مزایده گذاشته شد!

لپینگ یک فرآیند مکانیکی است که با چرخ های سنگ زنی روی یک سرامیک 80*80 تبریز لعابدار انجام می شود و باعث صاف تر و روشن تر شدن سطح ظروف سنگی می شود.

لپینگ انواع مختلفی دارد:

فوق براق: یعنی در میدان کامل بسیار براق
قدیمی: سطح کاشی ناهموار باقی می ماند، در لمس مخملی است، کاملا براق نیست
تاج: فقط بیرون زده ترین قسمت های مینا کاملاً براق شده اند، قسمت های پایینی این گونه نیستند (مثلاً Accademia)

کاشی به صورت دیجیتالی با گرافیک دلخواه (مرمر، چوب، سنگ، رزین، جلوه سیمانی) چاپ می شود و با لعاب سنگ ریزه لعاب داده می شود و بسته به نوع لایی، جلوه ای براق یا نیمه براق به دست می آید.

سرامیک

اگر به دنبال اتصالات بسیار نازک هستید، آسیاب کردن لبه‌های کاشی‌ها جنبه مهمی است که باید در نظر بگیرید. این فرآیند به کاشی ها اجازه می دهد تا بسیار نزدیک به هم قرار گیرند، با اتصالات تقریبا نامحسوس و مستقیم، و نتیجه ای ظریف، ظریف و مدرن به دست می آید.

سنگ زنی یک فرآیند پس از تولید است که با دستگاه های برش انجام می شود که در آن لبه ها برای ایجاد زوایای 90 درجه بریده می شوند. از طریق یک عملیات سایش مکانیکی، اندازه کاشی کاهش می‌یابد، بنابراین کاشی با لبه‌های کاملاً مربعی و معمولاً تک کالیبر به دست می‌آید، علاوه بر این فرآیند، لازم است لبه قابل مشاهده را نیز برش داده شود تا تیز آن کمتر شود.

این دکمه اشتراک گذاری را به اشتراک بگذارید دکمه اشتراک گذاری واتساپ دکمه اشتراک گذاری علاقه مندی فیسبوک دکمه اشتراک گذاری پیام رسان دکمه اشتراک گذاری تلگرام دکمه اشتراک گذاری ایمیل دکمه اشتراک گذاری ایمیل