رونمایی از گرانترین کارتریج پلی فسفات کارینو که به جای جوهر در آن آب طلا بود!!

کارتریج پرینتر HP ارزان را سفارش دهید.

ما اطلاعاتی را در مورد مکان یافتن کارتریج پلی فسفات کارینو مناسب برای دستگاه خود با قیمت مناسب، نحوه تمیز کردن و تعمیر و نگهداری و همچنین قرار دادن کارتریج چاپگر HP و نحوه دفع صحیح کارتریج های استفاده شده ارائه می دهیم.

کارتریج جوهر مشکی HP 934

کارتریج های چاپگر HP برای HP DeskJet، OfficeJet یا Photosmart: کدام کارتریج چاپگر مناسب است؟

برای یافتن کارتریج چاپگر HP مناسب و سازگار برای چاپگر داخلی خود، دانستن نام دقیق چاپگر بسیار مهم است. همه کارتریج های چاپگر HP برای همه پرینترهای HP مناسب نیستند. با این حال، برخی از کارتریج های چاپگر HP را می توان در یک سری کامل استفاده کرد.

بسته به مدل چاپگر، کارتریج های چاپگر را فقط می توان به صورت تکی یا بسته ای تعویض کرد. اساساً باید از خود بپرسید که آیا می خواهید از کارتریج های چاپگر HP اصلی استفاده کنید یا باید جایگزین هایی برای کارتریج های چاپگر HP در نظر بگیرید.

کارتریج پلی فسفات کارینو

با این حال، قبل از اینکه یک کارتریج چاپگر ناسازگار را در چاپگر HP خود قرار دهید و در نتیجه به آن آسیب برسانید، توصیه می شود در صورت شک، کارتریج چاپگر اصلی HP را بچسبانید، زیرا HP در بدترین حالت ممکن است از خدمات خودداری کند. از ادعای گارانتی

شماره صحیح برای سری چاپگر مربوطه را می توان در دفترچه راهنمای چاپگر یا به عنوان برچسب روی چاپگر یافت. توصیه می شود همیشه این شماره را در دست داشته باشید.

با این حال، سری پرینترهای HP نیز مهم است. اگر صاحب یک چاپگر DeskJet، OfficeJet یا Photosmart هستید، به کارتریج های چاپگر HP مربوطه نیز نیاز دارید.

کارتریج های چاپگر HP 364، 62، 901 و کارتریج های چاپگر HP 903 نیز کارتریج های رایج هستند.

کارتریج های چاپگر HP را درج، تعویض و تمیز کنید: در صورت بروز پیام خطا استفاده کنید
برای اینکه بتوانید از کارتریج های چاپگر جدید HP استفاده کنید، معمولاً ابتدا چاپگر روشن می شود و کارتریج چاپگر قدیمی حذف می شود. به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا دریچه بیرونی و دریچه دسترسی به کارتریج های جوهر را باز می کنید.

اکنون کارتریج خالی پرینتر HP را با انگشت به سمت پایین فشار دهید.

سپس کارتریج خالی چاپگر را می توان جدا کرد.

در برخی از چاپگرهای HP OfficeJet، درب دسترسی کارتریج جوهر با بلند کردن دستگیره‌های هر دو طرف قابل دسترسی است. اگر مطمئن نیستید، ارزش نگاهی به دستورالعمل های عملیاتی را دارد.