حراج باور نکردنی ساعت مچی fanatic در جنوب کشور!

رزگلد، نقره استرلینگ و رودیوم از مواد بند ساعت زنانه محبوب هستند زیرا رنگی ملایم، زنانه و کم رنگ دارند که هم ظریف و هم زیبا هستند.

ساعت های مردانه و زنانه ویژگی های متفاوتی دارند

ساعت‌های زنانه و مردانه جدا از اندازه و استایلشان، در ویژگی‌هایشان نیز متفاوت هستند.

ساعت مچی fanatic اغلب دارای الماس یا سنگ‌های قیمتی هستند که قاب صفحه ساعت را تزئین می‌کنند.

با این حال، آنها ویژگی های تکنولوژیکی کمتری نسبت به ساعت های مردانه دارند و از نظر عملکرد ساده تر هستند. بیشتر ساعت‌های کلاسیک زنانه، ساعت‌های آنالوگ هستند که همیشه دست دوم ندارند، اما تاریخ را به روشی مینیمالیستی نشان می‌دهند.

ویژگی های تکنولوژیکی، از جمله قطب نما، فشارسنج، نشانگر چرخه ماه و تقویم دائمی، در ساعت های مردانه محبوب هستند. این ویژگی ها می تواند ظاهری پیچیده، شلوغ و فوق مدرن به ساعت بدهد.

اینکه ساعت های مردانه از مواد خلاقانه و جالبی مانند فیبر کربن، تیتانیوم و سرامیک ساخته شده باشند، بی سابقه نیست.

آنها اهداف مد متفاوتی دارند

ساعت مچی fanatic
سبک های متفاوت ساعت های زنانه و مردانه اهداف مد متفاوتی را نشان می دهد.

ساعت‌های مردانه با ظاهر بزرگ، جسورانه، سنتی و گاهی چشم‌گیر خود، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیانیه‌ای داشته باشند، اعتماد به نفس را نشان دهند و نمایشی مرکزی برای یک لباس باشند.

ساعت‌های زنانه ظاهری کم‌رنگ‌تر، مینیمالیستی‌تر و ظریف‌تر دارند و کاملاً مکمل هر لباسی هستند که او می‌پوشد. با ظاهر کم حاشیه و زینتی خود ترکیب می شوند

همچنین Audemars Piguet با اولین ساعت مفهومی رویال اوک برای زنان – البته زنان با امکانات استثنایی – در جلو و مرکز سخت افزار قرار دارد.

ساعت‌های مفهومی رویال اوک که در سال 2002 معرفی شدند، فناوری‌های آزمایشی مانند Supersonnerie را معرفی کردند، یک تکرارکننده دقیقه‌ای با گونگ‌هایی که به یک غشای تشدید آلیاژ مس که بین صفحه و قاب پشتی قرار گرفته است، متصل شده‌اند.

اکنون Tourbillon پرنده رویال اوک (Ladies’ Royal Oak Concept) وجود دارد – اولین باری است که یک مفهوم به طور خاص برای زنان ساخته شده است.

الماس وجود دارد، به طور دقیق 468 مورد از آنها وجود دارد، اما این اولین توربیلون پرنده تولید شده توسط Audemars Piguet است و قرار دادن آن در ساعت زنانه نشان می دهد که این برند به سمت تولید ساعت های با تکنولوژی پیشرفته برای زنان حرکت می کند.