با پارچه چرم مصنوعی لباسی کمردرد خود را درمان کنید!

در این بخش از مقاله می خواهیم در رابطه با پارچه چرم مصنوعی لباسی برای شما شرح دهیم بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

محصولی است متشکل از تارها یا الیاف در هم تنیده که دارای سطح وسیع بوده و دارای ضخامت و استحکام کافی برای ایجاد انسجام ذاتی به مجموعه هستند و ذکر شده است که تمام پارچه ها اساساً به سه روش تولید می شوند که عبارتند از:

فرآیند بافندگی: محل تلاقی دو دسته از نخ های مستقیم است که در آن نخ هایی که به صورت طولی اجرا می شوند به عنوان تار شناخته می شوند و تارهایی که در عرض یا افقی از بالا و پایین تارهای تار کشیده می شوند به عنوان پود نامیده می شوند و در آن در هم تنیده می شوند. زوایای قائم به یکدیگر

فرآیند بافندگی: از طریق تشکیل نخ‌هایی است که به صورت حلقه‌ای به هم در هم می‌پیوندند تا ساختاری محکم و منسجم از تارها ایجاد شود و فرآیند بافندگی منجر به تولید پارچه بافتنی می‌شود.

فرآیند نبافته: در این روش، پارچه‌ها (معروف به پارچه‌های نبافته) از الیافی که توسط یک عامل چسبنده به هم چسبیده یا با همجوشی الیاف ترموپلاستیک خوددار به هم متصل می‌شوند، ساخته می‌شوند. در اینجا نخ‌ها روی دوک‌ها، دستگاه‌های بافندگی پردازش نمی‌شوند. یا ماشین های بافندگی معمولی.

پارچه

انواع پارچه
پارچه ها در کیفیت ها و انواع مختلفی وجود دارند، از الیاف طبیعی گرفته تا الیاف مصنوعی، و از بافتنی تا پارچه های بافته شده.

– بوم: بافتی ساده است که معمولاً از نخ‌های پنبه‌ای سنگین و تا حدودی نخ‌های کتانی ساخته می‌شود و با دوام، استحکام و وزن زیاد مشخص می‌شود و با مخلوط کردن پنبه با الیاف مصنوعی، بوم می‌تواند به آب تبدیل شود. مقاوم است که آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند.

ترمه: نوعی پارچه پشمی است که از بزهای ترمه و بز پشمینه تهیه می شود و از الیاف طبیعی که به لطافت فوق العاده و عایق بودن بسیار معروف هستند تشکیل شده است و در این نوع الیاف به شکلی بسیار ظریف بافته می شود که شباهت زیادی به ابریشم دارد. پارچه ترمه گوسفندی اغلب به صورت ترکیبی از پشم ساخته می شود و با انواع دیگر پشم مانند مرینو مخلوط می شود تا وزن بیشتری به آن بدهد زیرا الیاف ترمه بسیار ریز و کرکی هستند.

شنیل: نوعی نخ و پارچه که منجر به یک ماده نرم می شود که در آن نخ ها عمداً روی هم چیده می شوند.

– نوعی پارچه ابریشمی: وزن سبک آن است و بدون گلدوزی با براقی و حفره های ریز بافته می شود که در هنگام لمس پارچه کمی زبر می شود، زیرا این حفره ها با استفاده از کرپ s-twist و z به وجود می آیند. نخ های تاب، که در خلاف جهت عقربه های ساعت و در جهت عقربه های ساعت روی آن ها پیچیده می شود. سپس نخ های متوالی به صورت یک بافت ساده بافته می شوند. پارچه شفاف را می توان از انواع منسوجات مصنوعی یا طبیعی مانند ابریشم، نایلون، ابریشم مصنوعی یا پلی استر بافته کرد. .