با سیب ترش امروز گلدان های پر گل بسازید

درخت سیب زرد شفاف مقاوم به سرما و زود برداشت! میوه ای عالی با پوست زرد کم رنگ طعم ملایم اسیدی شاداب گوشت سفید و لطیف مراقبت آسان و نگهداری کم پوست زرد منحصر به فرد شکوفه های صورتی و سفید معطر منبع شهد برای گرده افشان ها!

شاخ و برگ سرسبز سیب ترش امروز و فرم عمودی رشد شدید سختی شدید سرما! تولید کننده سنگین اولیه برداشت در اوایل جولای! 800-1000 ساعت سرما سس سیب سفید خامه ای!

انجماد، خشک کردن، آب میوه و سیب! وقتی از سیب‌های شفاف زرد خامه‌ای-سفید و لطیف استفاده می‌کنید، محصولات پخته شده مورد علاقه شما امتیاز بالایی دریافت می‌کنند! فقط سس سیب سفید خامه ای و کره سیب را تصور کنید!

سیب

 

 

زرد شفاف (Malus ‘زرد شفاف’) یک درخت برگریز و میوه است که در سال 1870 از روسیه سرچشمه می گیرد و اکنون به طور گسترده در ایالات شمالی به دلیل سیب های اوایل تابستان که برخی از زودرس ترین سیب های موجود هستند، رشد می کند.

دارای پوستی منحصر به فرد با رنگ زرد و شاخ و برگ سبز و شاداب.

گرده افشان ها برای نمایش اولیه گل های صورتی یا سفید و منبع شهد آنها سپاسگزار هستند. صفحه نمایش را نیز به عنوان یک استراحت خوشامدگویی از کسادی زمستانی دوست خواهید داشت.

طولی نمی‌کشد که سیب‌ها به‌دنبال آن می‌آیند، با پوست آن‌ها زرد روشن و کم‌رنگ که متمایل به سبز، زرد تا تقریباً سفید است.

گوشت سیب زرد شفاف سفید لطیف است، با طعمی آبدار و ملایم اسیدی که آن را برای سس سیب خانگی و سایر غذاهای آشپزی مانند آبمیوه، سیب و سایر غذاهای پخته شده مورد علاقه قرار می دهد.

نحوه استفاده از درخت سیب شفاف زرد در منظره
شفاف زرد برداشت زودرس را برای شما فراهم می کند و سیب ها در اوایل ماه جولای می رسند! به این معنی که برای باغبانان شمالی یک انتخاب فوق العاده است! یکی از ویژگی های ارزشمند شفاف زرد این است که بسیار مقاوم به سرما است (بنابراین در آب و هوای شمالی مورد علاقه است).

شکل کوچکتر و رشد عمودی باعث می شود که این درختان صرفه جویی در فضا برای باغبانان کوچکتر نیز عالی باشند! درخت سیب شفاف زرد درختی است بسیار راست، زودرس و مولد. بنابراین، آن نیز یک تولید کننده سنگین است!