با ریز کردن ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون گل های خود را تقویت کنید!

آسیب پلاستیک به خاک شناخته شده است که ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون بلافاصله تجزیه نمی شوند، زیرا این منجر به تجمع آن در خاک می شود که در دراز مدت حاصلخیزی خود را از دست می دهد.

علاوه بر وجود بسته بندی های پلاستیکی و سایر ضایعات که به طور طبیعی رشد گیاهان و گیاهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

از آنجایی که نور خورشید را از خاک مسدود می کند، آن را خراب می کند و حضور حشرات زنده را در آن کاهش می دهد و در نتیجه عدم تعادل در ترکیب بیولوژیکی خاک ایجاد می شود و نامناسب می شود.

آسیب پلاستیک به محیط اطراف
خطر پلاستیک در خشکی عمدتاً توسط زمین هایی که برای دفن زباله های پلاستیکی تعیین شده اند نشان داده می شود.به دلیل انباشته شدن مقادیر زیادی زباله، برخی از میکروارگانیسم ها تکثیر می شوند که روند تجزیه زیستی مواد پلاستیکی را تسریع می کنند که منجر به تولید گاز متان می شود که منجر به تولید گاز متان می شود.

گازی است که در درجه اول به گرمایش جهانی کمک می کند. برخی از کشورها در حال کار بر روی نصب دستگاه هایی برای جمع آوری گاز از محل های دفن زباله و استفاده از آن در تولید انرژی هستند، اما این امر در تمام نقاط جهان قابل اعمال نیست و همین امر باعث می شود که این مشکل همچنان وجود داشته باشد.

ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون

علاوه بر این، چاه های آب زیرزمینی تحت تأثیر سموم زباله های پلاستیکی قرار می گیرند و در نتیجه برای آشامیدن نامناسب می شوند.

اثرات زباله های پلاستیکی بر محیط زیست دریایی
لاک پشت
لاک پشت ها می توانند کیسه های پلاستیکی را بخورند زیرا فکر می کنند چتر دریایی هستند
اقیانوس ها در معرض خطر زباله های پلاستیکی بر روی محیط دریایی هستند که ناشی از تجمع کیسه های پلاستیکی، ظروف غذا و ظروف خالی در کف آن است و با تجمع این زباله ها تعداد زیادی از موجودات دریایی و ماهی ها از بین می روند.

در نتیجه افتادن در دام زباله های پلاستیکی و سختی دفع آن که منجر به مرگ می شود. با گذشت زمان، ضایعات به چند قسمت کوچک تقسیم می‌شوند و باعث آسیب بیشتر می‌شوند که نشان دهنده آن است که ماهی آن را بلعیده و بافت‌های آن را آلوده کرده و منجر به مرگ آن می‌شود.

جانوران دریایی که بیش از همه از زباله های پلاستیکی متاثر می شوند لاک پشت ها، نهنگ ها و فوک ها هستند، زیرا آنها کیسه ها و ظروف خالی را با غذای خود می خورند و این باعث مسدود شدن کانال های گوارشی آنها می شود که منجر به مرگ آنها می شود و علاوه بر آسیب به صخره های مرجانی.

کیسه‌های پلاستیکی اطراف صخره‌های مرجانی ممکن است آنها را از نور خورشید و آب محروم کنند. جریان‌های آب تجدیدپذیر غذا و اکسیژن را به آنها منتقل می‌کنند که منجر به خراب شدن آنها می‌شود.