با خرید یک عدد ساعت گوچی اصل سوئیس زنانه دو عدد تحویل بگیرید!!

در میان محدودیت های طبیعی ظرفیت بازار ساعت، مرسوم است که اندازه جمعیت را نام ببریم:

آنها می گویند، فروش ساعت گوچی اصل سوئیس زنانه های بیشتر از زندگی مردم غیرممکن است. آیا اینطور است؟ ما سعی خواهیم کرد این تعصب را از بین ببریم و امکان افزایش گردش مالی و سود فعالان بازار را نشان دهیم.

مشکل چیه؟

هنگامی که از او می پرسند چند قطعه ساعت را می توان به یک نفر فروخت، اغلب پاسخ می شنود: “یک”. همه چیز درست و منطقی است. یک حقیقت مطلق دیگر وجود دارد – “شما نمی توانید بالای سر خود بپرید” … اما آنها می پرند! این مقاله در مورد پتانسیل رشدی است که هر شرکت ساعت سازی می تواند کشف کند، البته اگر از پرش کمی بالاتر از آنچه کلیشه ها اجازه می دهد نترسند.

بیایید با چند عدد شروع کنیم. طبق تحقیقات شرکت KOMKON، 53 درصد از جمعیت بزرگسال شهری ساعت از ساعت استفاده می کنند و حدود 7 درصد از شهروندان یا کمتر از 5 میلیون نفر هر ساله خریدار می شوند.

در عین حال، داده های بلندمدت کمیته آمار دولتی نتایج زیر را نشان می دهد: در هر 1000 نفر کمی بیش از 2000 ساعت وجود دارد (یعنی دو قطعه برای هر نفر) و سالانه حدود 20 میلیون ساعت در روسیه فروخته می شود. .

چه، داده های مطالعات مختلف با یکدیگر تناقض دارند؟ نه، فقط اعداد متفاوت است. کمیته آمار دولتی تعداد ساعت‌هایی را که مردم دارند، و KOMKON تعداد افرادی که این ساعت‌ها را دارند و مرتباً آن‌ها را می‌خرند، شمارش کرد.

ساعت

با یک محاسبه مجدد بسیار خشن، مشخص می شود که فردی که از یک ساعت استفاده می کند به طور متوسط ​​حدود چهار ساعت دارد و هر خریدار نه یک ساعت، بلکه حداقل دو ساعت در سال می خرد.

به نظر می رسد که تعداد خریداران ساعت بسیار کمتر از آن چیزی است که تصور می شود، اما یک فرد بیش از یک ساعت می خرد. چرا او اینقدر نیاز دارد؟

و آیا می توانید او را مجبور به خرید بیشتر کنید؟ آمار فوق مستلزم تجدید نظر جدی در بسیاری از رویکردهای انجام تجارت است – به همین دلیل این مقاله ظاهر شد.

اگر نمی توانید دایره خریداران محصولات را افزایش دهید، باید سعی کنید آنها را به سمت مصرف بیشتر کالا سوق دهید. ایده ساعت “دوم” بر اساس همین اصل ساده است.

تجربه اکثر فعالان بازار تأیید می کند که تا 70 درصد از گردش مالی به مشتریان عادی اختصاص دارد.

اما چرا یک نفر ساعت دوم می خرد؟ وقتی در مورد ساعت دوم صحبت می کنیم، منظورمان ساعتی نیست که به موقع یا ارزان تر خریداری شده است.

بر اساس قیاس با اتومبیل ها، تمام ساعت هایی که یک فرد دارد را می توان به یک “پایه” – که در بیشتر موارد می پوشد.

و “دوم” – ساعت هایی که هر از گاهی می پوشد تقسیم کرد.

بر این اساس، یک فرد می تواند چندین ساعت دوم داشته باشد. من آگاهانه در مورد قیمت و زمان خرید رزرو کردم.

در تقسیم ساعت‌ها به ساعت‌های اول یا دوم، این مهم‌تر نیست، بلکه نگرش به ساعت‌ها و دلایلی است که فرد آن‌ها را به دست می‌آورد.

به عنوان یک قاعده، ساعت اصلی در درجه اول نقش منبع اطلاعات زمانی را ایفا می کند.