استفاده از پت مایع ظرفشویی برای تهیه درب شربت سرماخوردگی!

ماشین ظرفشویی تمیز کردن سطوح کثیف ظروف استفاده شده را بسیار آسان می کند.

علاوه بر این پت مایع ظرفشویی تاثیر بسزایی در فروش بیشتر این محصول دارد.

در زمان، مصرف آب و انرژی صرفه جویی می شود.

همه این عوامل به طور کلی مراقبت در خانه را تسهیل می کند و به صاحبخانه اجازه می دهد زمان بیشتری را برای برقراری ارتباط با خانواده خود اختصاص دهد.

عملکرد تجهیزات نه تنها به خدمات عالی، بلکه به استفاده از مواد شوینده مناسب برای شستن ظروف بستگی دارد. در این مقاله نحوه انتخاب پودر مناسب برای ماشین ظرفشویی را مشخص خواهیم کرد.

پت

انواع مواد شوینده ماشین ظرفشویی

لازم است ماشین ظرفشویی به مدت طولانی کار کند و ماشین ظرفشویی باکیفیت، شوینده مناسب و بسیار موثر را انتخاب کند. برای درک اینکه هنوز مناسب ترین گزینه چیست، همه انواع را درک خواهیم کرد.

ژل تا حد امکان ایمن در نظر گرفته می شود، زیرا هیچ ساینده ای در ترکیب وجود ندارد. این نوع فوراً در آب موجود است، نرم می کند، حتی پیچیده ترین لکه ها را از بین می برد و همچنین گزینه ای عالی برای چینی است.

مهم! هنگام استفاده از ژل، نگران نقره نباشید، زیرا فرآیند اکسیداسیون در هنگام شستشو رخ نمی دهد و درخشندگی اولیه باقی می ماند.

قرص ها
قرص ها شکل نسبتاً مؤثری هستند، اما لازم به یادآوری است که قرص ها حلالیت بالایی ندارند، بنابراین برای دوره های کوتاه توصیه نمی شوند.

مهم! قرص برای ماشین ظرفشویی های قدیمی توصیه نمی شود زیرا برای این نوع طراحی نشده اند و دستگاه موادی مانند مواد شوینده را نمی پذیرد.

گرد و خاک
پودر ماشین ظرفشویی رایج ترین و اقتصادی ترین نوع آن است. با سهولت دوز، امکان استفاده در هر رژیم و قیمت مقرون به صرفه با راندمان نسبتاً بالا متمایز می شود.

استیشن واگن
راه حل های جهانی (3 در 1) – کاربردی ترین و محبوب ترین، زیرا آنها چندین نوع را به طور همزمان ترکیب می کنند. اغلب، این ترکیب شامل مواد شوینده معمولی، کمک شستشو، نرم کننده آب، و همچنین مواد ضد رسوب و پاک کننده ماشین ظرفشویی است.